Helpdesk
Aanvragen / Bestellen
Hoe oud mag mijn toestel zijn voor de Telecom/iPhone verzekering?
Het te verzekeren toestel mag niet ouder dan 2 weken zijn bij aanvraag van uw verzekering.
Mocht u toestel ouder zijn dan 2 weken dan komt deze niet meer in aanmerking voor verzekering.
Ik heb mijn contract opgestuurd maar nog niets vernomen?
Nadat wij uw contract hebben ontvangen kan het enkele weken duren voordat er een automatische incasso word uitgevoerd. Uw toestel is al wel verzekerd.
Bent u niet zeker of uw contract is aangekomen? Neem dan contact met ons op :
Telefoonnummer: 010-4477100
Ik wil mijn telefoon graag verzekeren, wat moet ik hier voor doen?
U bent in ieder geval aan het juiste adres. Voor de exacte werkwijze hebben wij een duidelijke overzichtspagina voor u gemaakt. Druk op onderstaande link om deze te bekijken:
Werkwijze
Wat moet ik doen met het gele en roze formulier?
Het contract bestaat uit 3 delen. Het witte, gele en roze formulier. Om uw verzekering aan te vragen dient u het witte formulier op te sturen. Het gele en roze formulier mag u in uw eigen administratie opbergen.
Is het mogelijk om een geleased toestel te verzekeren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk omdat u niet de eigenaar bent van het toestel.
Hoe kan ik betalen?
U kunt uw verzekeringsaanvraag voldoen d.m.v.:
- iDeal
- Automatisch Incasso
- Vooruit Betaling
- Paypal (Credit Card)
Wat zijn de voordelen om bij jullie een toestel te bestellen?
Als u bij GSMVerzekeren.nl een mobiele telefoon aanschaft krijgt u de administratie kosten van de verzekering ter waarde van € 13,50 gratis.
Hoeveel verzendkosten worden er berekend?
Wij berekenen geen verzendkosten voor de producten van GSMVerzekeren.nl
Hoe gaat het kopen van een mobiel in zijn werk?
U besteld op onze website het toestel van uw keuze. Nadat de betaling bij ons is ontvangen word het toestel binnen 2-5 werkdagen bij u bezorgd.
Natuurlijk zijn wij afhankelijk van de levertijden van een toestel. Het kan ooit voorkomen dat de levertijd langer is dan de gestelde periode. Wij stellen u hier dan natuurlijk van op de hoogte.
Wat is PayPal?
PayPal is een online betaalservice waarmee u op eBay en in andere online winkels
kunt betalen. Maar u kan met PayPal ook online geld overmaken naar familie en
vrienden of geld ontvangen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. U
kan betalen vanaf uw bank of giro, creditcard, of via het saldo van uw PayPalrekening.
Meer informatie over PayPal vindt u op
http://www.paypal.nl
Kan ik een iPhone verzekeren?
Ja u kunt via onze site ook voor een Apple Iphone een verzekering afsluiten.
Dit geld voor de types:
- Apple iPhone
- Apple iPhone 3G
- Apple iPhone 3GS
- Apple iPhone 4
- Apple iPhone 4S
- Apple iPhone 5
Alle iPhone toestellen dienen onder de Platinum Service t/m 1350 euro verzekerd te worden.
Wat moet ik invullen bij het hoofdobject
Apparatuurgegevens hoofdobject
95 Mobiele Telefoon
97 iPhone
Opzeggen
Kan ik mijn verzekering opzeggen?
Jazeker, u kunt natuurlijk altijd uw verzekering beëindigen. Let wel u heeft een minimale contractsduur van 12 maanden. Hierna kunt u de verzekering per maand opzeggen.
Hoe moet ik mijn verzekering opzeggen?
Opzegging van een mobiele telefoonverzekering dient schriftelijk (mag per e-mail) te gebeuren onder vermelding van het polisnummer.
Email:
info@actua.org
Gegevens
Actua Assurantiën B.V.
T.a.v. Afdeling Schade
Postbus 849
3000 AV Rotterdam
Tel: 010 - 44 77 120
Fax: 010 - 44 71 393
email: info@actua.org
Hoe lang loopt mijn verzekering, en wat is mijn opzegtermijn?
De minimale loop tijd van het verzekeringscontract is 1 jaar, hierna mag u het abonnement opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Na 36 maanden verloopt de verzekering automatisch.
Overige
Retour beleid
Aangezien het afsluiten van verzekeringen niet onder de wet "Verkopen op afstand" word gerekend behoeven wij geen retourplicht aan te houden van 7 werkdagen
Weliswaar hanteren wij wel 7 werkdagen retourrecht als u het contract niet invult maar retourneerd naar:
GSMVerzekeren.nl
Postbus 85
5060 AB Oisterwijk
Voor mobiele telefoons gelden natuurlijk wel de 7 werkdagen retourrecht. Hierbij dient de verpakking en het product onbeschadigd en niet gebruikt te zijn.
Waar vind ik de polisvoorwaarden?
De Polis voowaarden vind u :
hier
Schade / Garantie
Mijn toestel heeft schade opgelopen, wat nu?
Download het
Schade Formulier en vul dit in.
Stuur dit hierna naar:
Actua Assurantiën,
Postbus 849
3000AV Rotterdam
Tel: 010 - 4477100
Mijn toestel is defect wat nu?
Is uw toestel jonger dan 1 jaar en aan u geleverd door GSMVerzekeren.nl dan valt dit onder de garantie.
Als uw toestel bij ons verzekerd is kunt u bij schade contact opnemen met : 010-4477100
Wijzigen
Ik wil mijn adres gegevens wijzigen, hoe doe ik dit?
Om uw adres gegevens te wijzigen kunt u contact opnemen met Actua op
telefoonnummer: 010 - 44 77 120
of via email:
wijzig@actua.org
Recensies
Een avondje stappen werd mijn telefoon fataal, gelukkig dekte de verzekering de schade en kon ik binnen een paar dagen weer bellen. Team van GSMVerzekeren bedankt!
Cindy, Winsum